Több éves tapasztalat alapján és legfrissebb tudományos eredmények alapján mi egy komplex programot ajánlunk ügyfeleinknek, melynek három fő pillére van:

Nagyon alacsony kalóriatartalmú diéta az első fázisban. Napi ötszöri étkezést biztosító, teljes étrendet helyettesítő, 800 kcal energiatartalmú diéta. Ez biztosítja azt, hogy a kezdeti szakaszban megfelelő legyen a testsúlycsökkenés mértéke. Nőkben ez 1.0-1.5 kg, férfiakban 1.5-2.0 fogyást jelent hetente. A fogyás mértékét az életkor és az kiinduló testsúly befolyásolják leginkább. Természetesen a rendszeres testmozgás további kilókat eredményezhet. Az ételeink a legfrissebb tudományos eredmények alapján készülnek, speciálisan testsúlycsökkentésre. A teljes étrendet helyettesítő, testsúlycsökkentésre szánt élelmiszereink alacsony energiatartalommal, megfelelő nyomelem, ásványi anyag, vitamin, esszenciális aminosav, zsírsav és rost tartalommal készültek. Szárított, porított formában kerülnek forgalmazásra, melyet magyarországi és európai uniós előirányzatok szabályoznak. Hasonlóak mint a boltokban is kapható zacskós levesek, zacskós tésztafélék, zabkásák, shake-ek. Csak forró, vagy hideg vizet kell hozzájuk adni és mikrohullámú sütőben, vagy lábasban elkészíthetőek, a csokoládészeletek előkészítés nélkül fogyaszthatóak. Az ételek a testsúlycsökkentésre szánt élelmiszerek minden európai és magyarországi jogszabályának megfelelnek.

Motivációs csoportfoglalkozás. Ebben hetente 1 órában, csoportban (fiúk, lányok szeparálva) olyan viselkedés-terápiás elemeket tartalmazó program szerinti beszélgetések történnek, melynek segítségével olyan képességeket lehet elsajátítani, amivel a túlevés kezelhető, csökkenthető. Nem az elhízás a betegség, hanem a túlevés. Ez már az első fázisban elindul, de sokkal tovább tarthat mint a diéta önmagában. Célja az elért testsúly hosszú távú megőrzése, a szükséges életmódváltás elérése. Amennyiben a leadni kívánt testsúly nőkben 10 kg, férfiakban 12 kg vagy annál kevesebb, akkor nem feltétlenül szükséges a teljes életmódváltás, ezért a csoportfoglalkozások sem feltétlenül szükségesek. Bizonyos esetekben lehetőség van egyénileg, könyvből végzett program végzésére, de tudományos vizsgálatok igazolják, hogy a csoportban végzett munka sokkal effektívebb és jobban segít nem csak hosszú távon az eredmények megőrzésében, de rövid távon is. Nagyon fontos tudni, hogy a testsúly megőrzéséhez az életmódváltás elengedhetetlen!

Rendszeres testmozgás. Ezt egyénileg szervezi mindenki ,de segítünk megtalálni mindenkinek a testsúlyának és edzettségének megfelelő mozgásforma megtalálását, a szükséges mennyiség és intenzitás előírását.


Hogyan kezdhetek neki?